tirsdag 20. desember 2011

Blomsterbukett

Hva vi lagde på PTF idag var å lage en julebukett.
Aller første vi gjorde var å lage mansjetten som skal fungere som en avslutning nederst på buketten. Om du ville så kunne man lage hjertepynt med mansjetten. Jeg valgte og ha en enkel bukett som jeg rakk og skulle bli ferdig med.
Matrialene som ble brukt var ståltrå, blomstersaks og florateip.
Siden det er vinter og jul så valgte som de fleste de andre gjorde, jule farger. Grønn, rød og hvit.
Blomsterbuketten

Jeg ble ikke så særlig fornøyd med den for hadde ikke noe idê om åssen jeg ville ha det. Så det ble mere fort gjort, for å ha klart å laget den ferdig. Det jeg ble fornøyd med var vel at jeg klarte å bli ferdig og at selvom man velger en enkel måte og ikke vil ha så mye dill på så blir det likevell fint!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar